Jak złożyć zamówienie i wysłać plik z tekstem - bez grafiki

 

Pierwszy sposób - wpisz treść w polu "dodatkowe informacje"

1. Przy składaniu zamówienia w polu „dodatkowe informacje” napisz treść, która ma znaleźć się np. na pieczątce 

2. Dopisz wszystkie uwagi i szczegóły, które chcesz żebyśmy uwzględnili.

3. Jeżeli wybrałeś/aś jeden z naszych wzórów lub jedną z naszych czcionek - podaj ich numer

 

 Przykład:

Anna Nowak – Arial pogrubiony

pusty wiersz na podpis

lekarz – Arial kursywa

Całość wyśrodkowana

 

Drugi sposób - wyślij plik przez naszą stronę

1. Napisz w Wordzie treść, która ma znaleźć się np. na pieczątce

2. Dopisz wszystkie uwagi i szczegóły, które chcesz, żebyśmy uwzględnili

3. Załącz zapisany plik na stronie produktu wybierając opcję „Wybierz plik"

4. Złóż zamówienie

 

Trzeci sposób - wyślij plik na naszego maila

1. Złóż zamówienie w naszym sklepie

2. W Wordzie napisz treść, która ma znaleźć się np. na pieczątce

3. W zapisanym pliku lub w treści maila dopisz wszystkie uwagi i szczegóły, które chcesz, żebyśmy uwzględnili

4. Dopisz swoje imię i nazwisko oraz numer Twojego zamówienia

5. Wyślij plik na nasz adres mailowy interoffice@vega.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl