

Reklamacje
Sprzedawane przez nas produkty i realizowane usługi spełniają najwyższe standardy.
Niestety może się zdarzyć, że popełnimy błąd, sprzedany towar będzie wadliwy lub dostawca uszkodzi przesyłkę w transporcie.
W takich sytuacjach prosimy o pilny kontakt. Szczegółowe zasady składania reklamacji opisane są w naszym regulaminie.
Bardzo prosimy - sprawdź dokładnie przesyłane do nas dane, zweryfikuj wykonany projekt. W ten sposób unikniemy nieporozumień.
Jeśli przesyłka dotarła uszkodzona - sprawdź ją przy doręczycielu i w razie potrzeby poproś o sporządzenie protokołu - w innym przypadku nie będziemy mogli uznać reklamacji.
Odstąpienie od umowy
Jeśli masz wątpliwości, czy wybrany przez Ciebie produkt jest odpowiedni - chętnie doradzimy.
W najgorszym wypadku, jeśli jesteś Konsumentem, możesz zwrócić nietrafiony towar w ciągu 14 dni.
Pamiętaj jednak, że przedmioty, które zostały wykonane według Twojej specyfikacji lub zostały spersonalizowane, zwrotowi nie podlegają.
Szczegółowe zasady opisane są w regulaminie.